Tema: Re:dantys: tiltas ar implantai
Autorius: svyt
Data: 2016-07-13 22:21:14
Mjo, ciukcia pisatelj, pats tik puse supratau ka parasiau, jei kam
 neaisku rasykit
i privata. Po to kai mano dantis eme priziuret
 viena ir labai nebloga stomatologe daugiau problemu su dantimis
 neiskilo. Turiu beda, ja pastebejau tik kai sunui sukako 5. Sneka
 is konteksto nutraukta tema,ir ja gvildena. Nepaaiskines apie ka
 kodel.  Nu blyn, mano kopija. Tai ypac prikolna, kai as sneku su
 musu mama, as zinau jis apie ka, jam tai svarbu, o mama jaucias
 is dangaus nukritus :DDD

--

bmw e34/ 525d

----Android NewsGroup Reader----