Tema: Re:dantys: tiltas ar implantai
Autorius: svyt
Data: 2016-07-13 21:30:00
Taip tai vienareiksmiskai implantai, bet jei nesimato, geriau
 nelysk, impantai 7-14 metam, paskui supirdolins dantena, ir
 implantu nebeidesi, tiltelis supirdolins gretimus sveikus dantis
 per tuos pacius 7-14 metu. po tiltelio, ir po 14 metu,n u po 25,
 toj pusej neliks dantu. Nelysk prie veikiancio daikto, geriau
 skirk laika periodiskai likusiu remontui. As blyn, jaunystej
 kelis metus susimetes su savo stomatologe gyvenau, iki 24
 praradau 3 dantis, dabar tuoj 50, daugiau ne minties apie dantu
 praradima (likom draugais, t.y as likau pacuentu)

--

bmw e34/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/