Tema: Re: sanariu skausmas?
Autorius: N14
Data: 2016-05-07 22:39:52
dabar papasakosiu as savo beda:
pradejo kazkaip traukti pedos apacia kai lenkiu antra pados pirsta. Paskui
istino pedos ciurna is abieju pusiu. Dariausi kraujo tyrima del podagros.
Nieko nerado. Paskyre masazus, pratimus, sildymus, purvo vonias. Menesi
vaiksciojau ir nepadejo. Pirmadieni varau darytis magnetinio rezonanso. Bet
reikalas toks: yra toks "velnio letenos balzamas". Pgoglink. Eurovaistine
lyg ir prekiauja. As juo pasitepiau. Tinimas dar nepraejo, bet koja kaip
sveika.