Tema: Re: sanariu skausmas?
Autorius: [mikro]
Data: 2016-03-22 21:21:03
nu ryt eisiu ziuresiu, bet kiek skaiciau apie podagra, nu tai tikrai nuo
metu laiko nepriklauso, o pas mane ble kaip laikrodis... ir taip sakau, jau
kiek metu.

"Glebas"  wrote in message news:ncrja8$akr$1@trimpas.omnitel.net...

Man kalė į čiurnų sąnarius, jautėsi riešų sąnariai.
Kojų pirštai, kurie įvardinami kaip dažniausiais simptomas,  nei kiek
nesijautė.
O buvo, kad pradėjo skaudėti po truputį ir po savaitės jau beveik nebegalima
su koja atsiremti į žemę.
Bet jeigu buvai pas daktarus, tai turėjo kraujo tyrimą daryti ko gero. Su
podagra būna užkilęs šlapimo rūgšties kraujyje kiekis.

p.s. jeigu mėgsti alų, tai melskis, kad būtų ne podagra :)

"[mikro]"  parašė naujienų news:ncr37q$v91$1@trimpas.omnitel.net...

nu pagal simptomus vargu, turetu pagal esme I koju pirstus kibt visu pirma,
ir ne nuo metu laiko priklausyt, o bilekada tie priepolei podagros...
sunku pasakyt, matyt reiks vel eit pas riaumotologa ar panasiai....