Tema: Re: dantų akmenys
Autorius: Alee
Data: 2015-01-07 16:17:32
Šioks toks nukrypimas nuo temos - gal turi nuomonę apie Xylitol'į ?

daug kur aukštinamas kaip geras cukraus pakaitalas ir jo antibakterinis
poveikis dantims/sinusams ir šiaip burnos ertmei.. ?

"ALORA"  wrote in message news:m8hejt$s9i$1@trimpas.omnitel.net...

nea ir negaila :)

imbiero milteliai
malta ąžuolų žievė (permalu kavamale, turi būti smulkesnė, nei malta kava)
soda
recepte dar buvo džiovintos mėtos lapai, aš nededu

Proporcijos - čia surašiau mažėjimo tvarka, imbiero daugiausia, bet iš
esmės - galima keisti, kol rasi sau malonų skonį. Aš irgi valau elektriniu -
baksteliu pamirkytą šepetuką į miltelius ir valau. kai pradėjau, kol buvo
daugiau apnašų, sodos ėmiau daugiau nei ąžuolo žievės. Susimaišau paprastai
kokį puslitrį, užtenka metams, laikau spintelėje. Kokio mėnesio normą laikau
vonioje atvirą - įdomiausia, kad tikrai nesušoka į gabaliukus ir nepakeičia
nei skonio, nei savybių. Kiti, žinau, imbiero nenaudoja, tik ąžuolo žievę su
soda. Mėtas arba šalavijus naudoja daug kas. Dar girdėjau dedant steviją,
bet tai jau išsidirbinėjimas, tada galima miltelius ir pirkti :) Berods,
viskas. Brangu tai nėra. LT ąžuolų žievę jau esu pirkusi, imbiero vaistinėje
nemačiau, bet ir neieškojau.
Esu girdėjus dantistus gąsdinant, kad soda braižo emalį ir pan. Nežinau,
maniškis nieko panašaus nepastebėjo :) Bet kad tai nuo jo rekomenduotų
fluoridinių pastų tai kažkodėl nepatikėjo :)
Per tą laiką neatsirado nė viena nauja skylė, neiškrito jokia plomba.
Netvirtinu, kad ne sutapimas, nes per tą laiką daug dalykų pakeičiau. Bet
apnašų dingimą su milteliais buvo susieti gana lengva

"Pjero"  wrote in message news:m8117d$kab$1@trimpas.omnitel.net...

aš irgi el. šepečiu valau

receptas LABAI brangus ? ;)