Tema: Re: dantų akmenys
Autorius: ALORA
Data: 2014-12-30 15:16:19
nebūtinai. Be to, svarbu kiek kitų chemikalų privaryta.
Ieškodama pavyzdžio, radau štai ką
http://sveikatosmenas.lt/kosmetika/burnos-pieziura/akcija-dantu-milteliai-balinantys-su-azuolo-zieves-ir-ramuneles-ekstraktais-55g
iš pirmo žvilgsnio, viskas labai gražu, beat yra saldiklis ir kažkokie
balažin kaip pagaminti ekstraktai, kurių nafik ten nereikia. Sodos nėra :) O
vat ąžuolo žievės MILTELIAI (ta prasme, malta ąžuolo žievė) būtų puikiausia
dantų valymo priemonė, ir ta pati soda, kurios visi prekijai taip nekenčia
(tik odontolgui nereikia to pasakoti ;).
Man gal prieš 3 metus viena fitoterapeutė DE pasakė miltelių receptą, kurį
naudoju iki šiol. Per tą laiką odontologas neturi ką šalinti ir slapta mano,
kad slapta turiu kitą odontologą, nes anksčiau - kaip minimum 2 kart į metus
šalindavo

manau kad sodos yra