Tema: Re: Ats.: Su kuo matuoti kraujospudi?
Autorius: monaxas
Data: 2014-12-09 18:19:47
Jūs esate visiškai teisus: su stetoskopu parodymai patikimiausi, jei matuotojas yra patyręs.
Pasišalinu iš diskusijos, neturiu patirties su įvairiais matuokliais, remiuosi vieno turėjimu ir gyvenimiška patirtimi. Aš tau - nepatarėjas.

Jei neklystu, ten akustinis principas naudojamas. Tai, jei tau teko susidurti, labai didelės svarstyklės tarp patikimo detektavimo ir kainos.
O ir paklaidos ten matuojamos idealiomis sąlygomis.

Žodžiu, nepatarsiu aš tau. Jei tau reik su papildomis galimybėmis, patirties toj srity neturiu.