Tema: Re: Ats.: Su kuo matuoti kraujospudi?
Autorius: monaxas
Data: 2014-12-08 19:59:44
Yra prie ūkio kokis tai AND. Pirktas su patikra. Ir tai sugeba kartais nesąmonę pamatuot, tai į visokius riešinius ir aš atsainiai žiūriu.
Pulsui tinka, o daugiau tai - žaisliukai. Tuo labiau su andriodais ir iš aliekspreso.

realiai pats pagalvok: jei primatuot galima visokių pievų, tai ar daktaras kaitins savo smegenis pievinius matavimus analizuot?
Aš iš kart atmesčiau visus matavimus atsineštus paciento, jei patikimumo matavimo aparate mažiau nei 95 procentai.