Tema: Re: el. cigaretes skystis
Autorius: Ramaas
Data: 2014-09-02 10:25:33
On 2014-08-29 15:51, Audrius wrote:

> Jeigu tai ne girtuokliavimo vieta, tai aš išeinu laukan patraukti, bet teko matyti, jog traukia ir kavinėje, tačiau
  piktumo ar kokio kitokio priešiško jausmo nejaučiau, gal todėl kad
jeigu baliavojama (su alkoholiu), tai ir pats
neatsisakau pataukti prie stalo.

> Labai nemuškit.
> Dėkui

Lengva tau kalbėt kai esi rūkantis (kažin kiek surukai per dieną) o ką
daryt nerūkančiam? uostyt kavinėje dūmus? ir tylėt? aišku paprašai ir
perves į nerūkančių zoną, bet ten irgi nekas, galėtu virš rūkorių
pastatyt dūmų sutraukėją.

Dar blogiau tai namuose, kai kaimynai iš visų pusių rūko, lango
nebeatsidarysi jau. pas mus savivaldybė priėmus įstatymą, draudžiantį
rūkyt balkone, laiptinėje, ir 5 metru spinduliu aplink namą, bet tai
nepaiso rūkoriai, kaip rūkė taip ir rūko kur jiems patogiau, o skust
juos bijo, ir vieno pasiskundimas nieko nereiškia.

R.