Tema: Re: Žmogaus kaulų svoris
Autorius: Tomas
Data: 2014-08-21 01:43:43
Mano kuklia nuomone, ji gal ir teisi.
Turiu broli. Buvo gyvenime tarpsnis, kai atrodem vienodai. Tas pats ugis, plotis, tie patys raumenys, abu vienodai kudi, abu neriebus, bet ash 10 kg sunkesnis. Nors ir priesh veidrodi, ir viens kitam, ir per apimtis pamatavus buvom visishkai vienodi. O kad mano skeletas stambus, dar mano kudikystej tetos mamai burbedavo, "kaip tu jy ant ranku pakeli? Kaip shvininis".
Bet kaip ir kiek ir kodel - nepaaishkinsiu :)