Tema: Re: Sakmė apie mogslinius tyrimus. Kava
Autorius: RaR
Data: 2014-05-12 09:02:19
O tai kokias vis tik išvadas reikėtų pasidaryti iš šios sakmės? Man tai
tik vieną - jeigu valdžia sugalvoja ką nors uždrausti - tai ir
uždraudžia, jeigu sugalvoja ką nors leisti - leidžia, nepaisant ar yra
atlikti kažkokie moksliniai tyrimai, o jei atlikti - ką jie rodo. Duotu
gi atveju jokio mokslo ir nebuvo, nes kai imtis vienetas, tai jokių
išvadų daryti neįmanoma. Čia maždaug kaip išėjo į miestą du dvyniai,
vienas apsivilkęs raudoną lietpaltį, kitas - juodą. Tas su raudonu
lietpalčiu paslydo ir susilaužė koją. Išvada - raudonas lietpaltis kelia
rimtą pavojų sveikatai.