Tema: Re: Girdima dazniu juosta
Autorius: Shlipsas
Data: 2014-02-24 23:20:15
Man buvo bajeris :) ishsikvieciau TV meistra, nes telikas ikyriai cypia aukstu dazniu. Stuktelejus i korpusa garsas buna dingsta bet vel atsiranda. Telefonu ishdeschiau problema. Atvazhiavo. maige maige telika - nieko neranda, tipo viskas tvarkoj. Sakau "va vel cypia". Anas kraipo galva "nieko negirdzhiu". Vel jungineja jungineja, ash per telika dauzhau, demonstruoju kada garsas atsiranda, kad dingsta. O anas, po gero pusvalandzhio..., preishkia, "zinot, ash tiek metu uzhsiimu telikais, kad jau nieko nebegirdzhiu ka jie ten transliuoja".
Tada su vejeliu telika pakroviau jam i masina, kad su kolegom pasitartu :)

--

Shlipsas
Subaru Impreza 2.0L '96