Tema: Ats.: Padekite perskaityti
Autorius: kringelis
Data: 2014-01-13 00:24:41
Aciu Alora

"ALORA"  parašė naujienų news:la6ahs$pdm$1@trimpas.omnitel.net...

dėl sinusito žiūrėčiau žarnyną, ne kraujagysles. Dėl ko man kyla
abejonių
dėl operacijos reikalingumo:
1. kaip pasakei, kompensaciniai mechanizmai tikrai yra ir santechnikos
sutrikimus gerai kompensuoja.
2. jeigu priežastis - susiaurėjęs kanalas, koks pontas rekonstruoti
kraujagysles, kurių nepakankamumas kompensuojamas? juk tai nepašalins
priežasties? Tą angą atlaisvins laiptinių raumenų nupjovimas
(skalenotomija), tai greičiausiai laikinai pagerins situaciją.
Literatūroj
kalbama apie 9 mėn. - metus. Bet tie raumenys nėra nereikalingi ir jų
atstatyti neįmanoma. O kaklas ir taip jautrioji žmogaus vieta.
3. Atskiros kraujagyslių klinikos 3 mln šaliai nereikia, užtenka
skyrių
ligoninėse ir jie tikrai yra. Aš asmeniškai kreipčiausi ten, o ne į
privačią
kliniką

"kringelis"  wrote in message news:la5tab$88f$1@trimpas.omnitel.net...

Suinteresuotumas tur but yra, noreciau issiaiskinti ar jis ne
dominuoja sprendziant reikia operacijos ar ne. Apie savo isskirtinuma
jis kalba turedamas galvoje slankstelines kaklo kraujagysles ir
specializuoto kraujagysliu chirurgijos centro nebuvima Lietuvoje.
Skamba itikinamai. Man labai imponuoja issamiai ir suprantamai
internete pateikta medziaga (straipsniai ir knygos). Aprasyti
simptomai labai tiksliai atitinka. Kiek abejoniu kelia tyrymu duomenys
pagal kuriuos nors aprupinimas krauju per atskiras gyslas ir mazesnis
nei turetu buti, bet bendras baseino aprupinimas, su visais
kompensanciniais mechanizmais lyg ir turetu buti pakankamas. Cia ir
issiskiria Pauliuko ir echoduplekso tyrimo Grybo g. isvados. Dar
trikdo letinis vis paumejantis sinusitas. Nors visi sutartinai
tvirtina, kad tai visiskai skirtingi, nesusije dalykai ir simptomatika
kita.