Tema: Re: klausiam ortopedo, fizioterapeuto ir pan. :)
Autorius: Arun@sUser
Data: 2014-01-03 00:18:49
Is savo rimtesniu griuvimu pusiau pamenu viena, kai kazkokiu vokieciu
pencininku porele sustojo posukio siauriausioj vietoj pavepsot i peizaza.
Trasa - jau nepamenu, juoda ar raudona - kitokiom neslidinejau. Tai bandant
issisukti nuo tu veplu teko pusni uzkabint, o po to kazkoks tik
kaleidoskopas dalimis. Kazkuriuo tarpu net ant batu atsistojau be slidziu
jau. Tai kiek atsimenu, stengiausi atsispirti nuo kietu vis atsirandanciu
pavirsiu tai rankomis, tai susiriesti, kad kuno pavirsiaus maziau plotusi i
leda. Kai atsipaipaliojau, tie vokieciai stovejo salia su mano surinktomis
slidemis ir durnai klausinejo "Alles gut?" :) Keistas dalykas, bet i
sipulius parejo fotoaparatas kuprineje ant nugaros, bet alaus skardine liko
sveika. O daugiau kaip ir nieko, isskyrus kelias melynes. O moralas butu -
reikia lavinti kuno koordinacija erdveje, imant pavyzdi is kaciu, tada ir
visokie dubenys maziau kencia. Prisiziuri ten krentanciu kaip teslos
gabalas, tai kur jau ten kas nors nelus :) O biski pasisukes nors rankomis
suspyruokliuotu - kur kas maziau skaudetu. Aisku, galva i akmeni stabdyti
kaip Schumacheris, tai cia kitaip kaip likimas ir nepavadinsi...
Beje, visa laika be salmo slidinejau, bet dabar jau biski kitaip mastau -
vistik tas musu kompiuteris nelabai patikimai ipakuotas.