Tema: Re: klausiam ortopedo, fizioterapeuto ir pan. :)
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2014-01-02 23:18:33
nepagavai tai ir nesigilinkim ;)

"ALORA"  wrote in message news:la4j6d$dhr$1@trimpas.omnitel.net...

neturiu aš šalmo, man tai kažkokia beryšienė.
Nujo, jei čiuoždama(s) ant klubo dėsies galva į uolą arba medį, tai smegenys
neišsitaškys aplink, o liks gražiai šalme. Bet bent jau man tokioj
situacijoj tai nebūtų svarbus kriterijus

PS., du paskutinius metus slidinėjom rūdiniuose kalnuose, iš DE ir CZ pusės.
Saugumo atžvilgiu, tai geriausi kalnai kuriuose esu slidinėjusi, nes ten
didžiausia dalis populiacijos - vietiniai, ant tų kalnų užaugę ir tikrai
mokantys slidinėti. Nėra viršgarsiniais skrajojančių pirmą kart ant slidžių
stovinčių gaidelių. Su Alpėm nepalyginti

"shimtas kinieciu"  wrote in message

asba shalma

"Mr.Green"  wrote in message news:la49s8$587$1@trimpas.omnitel.net...

Jei dribsi ne ant šiknos, jei toks dribimas, kai gali susilaužyti dubens
kaulus, tai susilaužysi kitus kaulus.