Tema: Re: kas "ištraukia" spuogus?
Autorius: ALORA
Data: 2013-10-06 17:38:05
iki šiknos - ilgas kelias, ir jei jis neveikia, kartais išmetimas atliekamas
per kitas vietas

tamsta neperskaitei, ką rašiau - yra oda, kuri šalina gerai ir yra, kuri
šalina blogai. Pastaroji linkusi užsikimšti ir taip susidaro spuogai. Nebus
ką šalinti (sutvarkius mitybą), nebus ir kam odoj užstrigti.

Paracelso dėl skylės neklausiau

"Bone Daddy"  wrote in message news:l2qnd1$59p$1@trimpas.omnitel.net...

o pradininko skylė šiknoj buvo kuo nors užkimšta?

apie mitybą irgi blefas:
sakykim, mano brolis gyveno internate ir visi valgė tą patį maistą. Pas
vienus buvo spuogai, pas kitus - ne.