Tema: Re: kas "i traukia" spuogus?
Autorius: lllll
Data: 2013-10-03 09:27:12
Asmeninė patirtis: spuogai būna skirtingi. Studijų laikais gyvenau
semestrą Vokietijoj, maitinomės papigiai, spuogais snukutis išėjo
žiauriai. Bet visai kitokiais, negu paauglystėje... ir dabar, jau n metų
po paauglystės, spuogų laimę vis dar turiu - ir ji su maistu niekuo
nesusijusi... šiek tiek aptvarkyta dermatologo pagalba, bet išnyks
nebent senatvės sulaukus.

lllll