Tema: Re: Skausmas krutineje
Autorius: Alee
Data: 2013-09-16 10:20:32
aš ir nesakiau, kad liesa jautiena kažkuo bloga. O va kvietinės bandelės +
jautienos mix'as jau nėra toks jau gėris kaip manai. Pradedant tuo, kad
mitybos prasme, krakmolingi angliavandeniai neturėtu būti valgomi kartu su
baltymais, nes virškinimo sistemai tenka pavargti iš peties, kad tokį maistą
apdorotų ir pasisavintų (iš esmės, sumuštinis, kokiam formate jis bebūtų -
nėra geras dalykas), baigiant tuo, kad ta kvietinė bandelė turi aukštą
glikeminį indeksą (krūvis kasai).

dėl maisto įvairumo ir su saiku - tamsta visiškai teisus - jo reikėtu
vartoti kuo įvairesnio, bet pabandyk iš šalies pastebėti iš ko susideda
statistinio lietuvaičio racionas ir pamatysi, kad net junk fooda valgant tik
retkarčiais, vienareikšmiškai daugiausia suvalgoma yra greitai pasisavinamų
angliavandenių (duona, bandelės, makaronai, bulvės, pyragai ir kt.
saldumynai) ypač mažai vietos paliekant sveikiems riebalams. O paskui taip
ir užauga diabetikų ir chroniškų ligonių karta, kurie link senatvės tampa
priklausomi nuo saujos tablečių kasdien, tapdami idealiais farmacininkų
klientais.

Kas dėl pačių gydytojų, mano nuomone nėra čia kažkokių didelių sąmokslo
teorijų, tiesiog nereikia pamiršti, kad tie gydytojai irgi kažkada buvo
studentai ir jų medicinos žinių bagažą formavo tai ką jie gavo savo mokslo
įstaigoje ir praktika ligoninėje. O čia jau didžiulę įtaką turi tie patys
farmacininkai, finansuojantys tuos plataus masto tyrimus. Kitaip tariant,
radus pilve kirmėlių, gydytojas duos gerti Pirantelio ar Vermoxo, o ne
pelynų, nes jis taip buvo mokytas.

Iš asmeninės patirties - prakeikiau ta dieną, kad atėjau pas gydytoją dėl
refliukso (bendrąja prasme buvau apysveikis vaikis) :) Paskirtas "gydymas"
įsuko į tokią negalavimų karuselę, kad pasekmes srebiu iki šiol ir turbūt
srėbsiu dar labai ilgai.

"RaR"  wrote in message news:l167bv$jpc$1@trimpas.omnitel.net...

Kuo bloga liesa jautiena sunku įsivaizduoti, na nebent jos vartoti
neleidžia kažkokie vegetariški įsitikinimai. Visa kita kas paminėta
vartojant su saiku irgi nieko blogo, svarbiausia ne per daug ir ne
kasdien tą patį, na ir nebent kokių ligų turi, kurioms netinka vienas ar
kitas maistas. Šiais laikais žmonės tokie skirtingi, tiek daug turi
visokių lėtinių negalavimų, kad visiems vienos dietos niekaip
nepritaikysi - kas vienam gerai, kitam gali būti visiškai netinkama.

Šiaip jau mitybos klausimais liaudyje ir net tarp gydytojų sklando
daugybė mitų, kurie neparemti jokiais įrodymais. Kai tik atliekami kokie
platesnio masto tyrimai, dažnai pasirodo jog jie visai nepagrįsti, o
kartais ir klaidinantys.