Tema: Re: Skausmas krutineje
Autorius: mYnDe
Data: 2013-09-11 15:28:21
Nu tai rytojui ir uzsiregistravau, tik manau kad vel koki krauja patirs,
papezes kazka ne i tema ir vel sakys - tu sveikas :)
Skauda ne nuolat, o kai duodi "itempima" krutinei sukindamasis ar gyliai
ikvepdamas/iskvepdamas. Dar ka pastebejau: jei kazka sunkesnio keli su
desine ranka, tai kaip ir nieko, o jei su kaire - skauda krutine.