Tema: Re: biseptolis kudikiui 2,5men?
Autorius: ALORA
Data: 2013-09-11 10:46:18
nugi bet Lietuvoj dar viską galima privačiai už kapeikas pasidaryti. Aišku,
reikia turėti gerą senovinį gydytoją, kuris galėtų pamokyti, kaip padaryt
kompresą ar kokią inhaliaciją ar pan.
Nors aš labai gerai suprantu, kad kai yra mažas vaikas ir jam kažkas
atsitinka, norisi su kažkuo dalintis atsakomybe, nes viskas labai baisu.
Visgi nereikia tikėtis, kad gydytojas ims ir išnagrinės, ir numatys visas
galimybes. Norint efektyviai bendrauti su gydytoju, turi būti abu gerai
pasikaustę - ir gydytojas, ir pacientas, kaip ir bet kurioj kitoj srity.
Jeigu nesugebėsi tinkamai suteikti informacijos - kokios pagalbos gali
tikėtis? Pvz., Vokietijoje tau tokiu atveju išrašys belekokių baisių vaistų,
nes gydytojas bus baudžiamas, jeigu neišrašys. Kaip elgiasi standartinėj
situacijoj gydytojai LT, galima numatyti žinant jų atsakomybę. Visgi, kiek
teko girdėti, dar labai dažnai, kai nėra tikri, neskiria nieko. Aš
asmeniškai nemanau, kad tai blogai, bent jau ne visose situacijose, o
'mirtinos slogos' atveju netgi labai gerai. Nustatyti tikrąjį sukėlėją ar
tikrąją sutrikimo priežastį labai labai sunku ir kartais (dažnai) organizmas
su juo daug geriau susitvarko, jei į jį nekišami simptomus slopinantieji
arba kokius receptorius blokuojantieji medikamentai.

Dėl tyrimų... Nors akademinė medicina vadinama 'evidence-based', bet
praktiškai visi tyrimai pagrįsti netiesioginiu apskaičiavimu, todėl yra
labai netikslūs, o antra (kalbant apie kokius kraujo parametrus), reikšmės
turi tik ilgalaikis to paties žmogaus rezultatų palyginimas, kaip koks
parametras kinta, o ne vienkartinis rezultatas.

Žodžiu, augant vaikui viskas atrodys lengviau :) Ir nereik galvoti, kad
gydytojas atsako už tavo vaiką, taip nėra ir būt negali. Gydytojas mato tavo
vaiką 5 minutes, o tu jį stebi nuolat. Gydytojas neveiks ir netgi negali
veikti pagal situaciją, o tik pagal protokolą. Žodžiu, tavo vaiko slogos ir
viduriavimai grynai tavo rankose.
Tai netaikytina ūminėms traumoms, jų atveju vienintelis ir geriausias
veikimo modelis - iškart pas gydytoją

"Shlipsas"  wrote in message news:l0nr2f$os7$1@trimpas.omnitel.net...

Yra gydytoju, kurie aplamai uzh tu tyrymu nedaryma. Tiek susidurem.

--

Shlipsas
Subaru Impreza 2.0L '96