Tema: Re: biseptolis kudikiui 2,5men?
Autorius: ALORA
Data: 2013-09-07 21:50:05
Nežinau, kaip LT, bet manau, kad panašiai. Vokietijoje, jeigu skyrė vaistą
ir vaistas pakenkė, tai viskas tvarkoj, gydytojo apkaltint negalima.
Gydytoją galima apskųsti, tik jeigu esant kažkokiai situacijai, kurioje
pagal protokolą numatytas vaistas, jis to vaisto neskyrė ir po to išsivystė
kažkokia komplikacija. Komplikacijos ir pakenkimo sunkumas reikšmės tokiu
atveju neturi.
Nežinau, ar tai atsakomybė... Pagal tokią sistemą kiekvienas gydytojas
suinteresuotas skirti vaistus pagal protokolą, o ne pagal situaciją arba
pacientą.
Nors gal LT situacija dar kitokia, nes ne viską savo letenoj turi ligonių
kasa ir pacientui reikia savo piliulkas apmokėti pačiam. Taip daug sunkiau
prastumti terapijas, reikia jų ar nereikia.
Tiesą sakant, aš visai neįsivaizduoju, kokią atsakomybę turi lietuvoj
gydytojai. Kada galima juos apskųsti? Na, aš čia apie teisinę atsakomybę :)
Visgi LT, man atrodo, daug daugiau gydytojų turi dar ir moralinę atsakomybę
:) DE ją turėti pavojinga

"CatBlack"  wrote in message news:l0ef76$e10$1@trimpas.omnitel.net...

Turi turi, negalima jau taip visai sakyt.
Kad irodyt sudetinga, jeigu klaida padare - cia kitas klausimas.