Tema: Re: magnis calis :)
Autorius: Raimis
Data: 2013-05-17 00:17:53
Na,taip padetis per tas 3 savaites gerokai pasitaise,neveikia tik dalis
blauzdos
pilna jega,man metus laukt kazkokia kankyne,eit reikia dar pas kokis
neurologa
konsultacijai ir jei ka pjaut :) ... negyvensi gi be kojos metus ! :)

"ALORA"  parašė naujienų news:kn2pam$t3c$1@trimpas.omnitel.net...

net nežinau, ar su išvarža tenisas labai tinkama sporto šaka, nors išvarža
ir gana žemai. Iš L5 eina nervai į pėdą ir blauzdą, juos pažeidus nukenčia
ir apatinė kojų dalis. Aišku, jeigu pažeidimas dalinis ir neprogresuoja,
kada nors greičiausiai bent iš dalies jautrumas ir jėga atsistatys.
Greičiausiai, bet nebūtinai. Tad tirpimas atsistato labai individualiai ir
nebūtinai iki galo. 3 savaitės - tai labai mažai, kalbam apie mėnesius ir
netgi metus :) Kaip supratau, išvarža buvo nestipri, kitaip tokių klausimų
turbūt nekiltų :) Manyčiau, kad reiktų lipt ne ant molio, o į vandenį. Dar
gerai būtų pas kokį osteopatą arba kraniosakralistą apsilankyt. Kažkas
maždaug tokio
http://lakstauskas.lt/n/Kraniosakraline-terapija--kranialine-osteopatija--kranosakraline-osteopatija-/40/51/

ps: sakralinė čia ne nuo žodžio kryžius, o nuo žodžio kryžkaulis ;)
pps: aš ten tos klinikos nepropaguoju, tiesiog pirmas išgūglintas
rezultatas. Ten biškį romantiškai prirašyta, bet iš esmės, jeigu manualinė
terapija yra tam tikras laužymas, tai osteopatija - tam tikras masažas, o
kraniosakralinė - tam tikras spaudymas. Kas ten kaukolėje išsiskleidžia kaip
kvėpuojanti gėlelė aš nežinau :)

"Raimis"  wrote in message news:kn0p8v$eqe$1@trimpas.omnitel.net...

Kuris laiko nezaidziu,nes suakyvejo isvarza(S1L5),nugara daktarai atstate
mankstom voniom
mazazais :) liko tirpstanti pedos dalis ir tik 30% blauzdos jegos,bet atrodo
po truputi gereja,kaip jus manote :) Cia jau galas mano tenisui ? :)
per kiek laiko paptrastai "nueina" pilna tie tirpimai ir atsisto jega ? :(

prajo 3 savaiteles ... taip norisi ant molio :) (ne I juodzemi :) :))) )