Tema: Re: dantukų fėja Koraluos?
Autorius: pic
Data: 2013-01-22 17:25:36
algirdo g. priesais algirdo viesbuty. tikrai normali. pasako nedaug, bet
ftemu.

"shimtas kinieciu"  wrote in message

bet tai kai nepatogei tie baltupei ir antakalnei...
o gal tokiu taip dirbanciu yra ir kurnors arceu zemaites/savanoriu?
va uzmatem ties bite/skraja pora kazkokiu kontoru  rimtas vaidinanciu -
kasnors girdeje kanors apie juos?
dar prieshais telekoma visai kazkokia prabangi irgi kontora vizualei.
bet noretusi netik vizualei kad normalei butu ;)

"Arvydas"  wrote in message news:kdlevl$r2$1@trimpas.omnitel.net...

privatus.
Kainos ne iš pigiųjų, bet ir ne kosminės.