Tema: Re: dantukų fėja Koraluos?
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2013-01-16 21:45:07
o tai jaigu neprienamu ir nepriedarbo tai gal y zalgirio g ir varit
ishkarto?
nes bentjau jie tenais taip sako kad tipo jie aceit visos shalies dantistu
elitas ir kvailifikacijos stogas. ir tipo vistiek paskui pas juos atvarisi
kad perdaritu ka kitur nedasutaise.
ar nevisaitaip? ;)

"Arvydas"  wrote in message news:kd3n6j$vvg$1@trimpas.omnitel.net...

ne visai ten, bet antakalnio stomatologijos centre dirba Neringa Pladienė,
pasirodė gera gydytoja.
Ir su vaikais moka elgtis, mano mažylį mokėjo prisijaukinti po to, kai kitoj
įstaigoj vos ne išsiuntė į Žalgirio kliniką taisyt danties su narkoze...

Arvydas