Tema: Re: apei mogslą ir kitą fantastiką
Autorius: Ruta
Data: 2012-10-21 23:56:34
Taip pažiūrėjus, tai visų problemų pagrindinis faktorius - gyventojai
:)Ir Afrikoj, ir ne Afrikoj...

Tik tiek, kad ir koncerno šefas, ir Kinijos fabriko darbuotojas - abu
šios žemės gyventojai, niekur čia nedingsi. Skirtumas tik toks, kad
vienas veikia jėgos (šiais laikais - daugiausia ekonominės) svertais, o
kitas - elementariu kiekiu, "mase". Kas iš jų šiuolaikinėje globalinėje
sistemoje galų gale "pagrindinis" - bent jau aš nesiimu spręsti...