Tema: Re: Q: karpu salinimas
Autorius: keturi
Data: 2012-10-04 07:55:55
On 2012.10.03 16:48, lllll wrote:
> O pėdų karpom ką? Vieną kartą skystu azotu pridegino viršų, po to
> aiškino, kad turėsiu mirkyt, tept vaistais, krapštyt ir vėl šaldyt...
> tai net nesiknisau, nes man jos problemų nesudaro, net nejaučiu. Bet jei
> kas nors paprasto, surizikuočiau.

Tinka taip pat Acetocaustin. Siaip kas liecia peda, tai nemaloni gydymo
procedura, nes su peda reikia vaikscioti - pastoviai spausti gydoma
vieta, o tinstanti vieta darosi vis labiau skausminga. Tinstanti, nes
pateptoje vietoje pradeda irti audiniai, vieta po karpa pradeda vos ne
puliuoti. Net slubuoti prisimenu pradejau. Taip pat nakti miegoti trukdo
skausminga pulsuojanti vieta. Aisku tai priklauso nuo karpos dydzio.
Tiesiog reikia kantrybes. Kaip sakiau nepersistengti ir tepti tik karpa,
bet ne sveika oda. Instrukcijoje parasyta is viso, kad tepti reikia tik
karta per savaite. Bet aisku norisi kuo greiciau atsikratyti karpu :)