Tema: Re: karpu salinimas
Autorius: keturi
Data: 2012-10-03 14:30:05
Prisimenu ta skysti. Pateptoje vietoje atsirasdavo balta vieta, kartais
su putomis :) Vilniuje Universiteto vaistineje senamiestyje toki irgi
bent jau anksciau pagamindavo. Taciau man jis nepatiko kad: a) su kuo ji
patepti? ausu krapstuku? b) patepta vieta reikia saugoti, kad
nenusivalytu, o tai tikrai sudetinga c) skyscio koncentracija mazoka,
tepti reikia daznai. Daug vargo.
Na asmeniskai man tas skystis nepatiko. Maza karpa pasalina, bet jei
didesne.. uzsiknisimas.