Tema: Re: vaistu pasirinkimas
Autorius: CatBlack
Data: 2012-06-17 09:06:55
Visa paslaptis ir slypi ne veikliojoje medziagoje, bet papildomose, kurios siaip is saves poveikio neturi, bet gali itakoti pagrindines medziagos isisavinima ar alerginiu reakciju atsiradima. Etines kompanijos paprastai atlieka klinikinius tyrimus, kai tuo tarpu generinems to daryti jau neprivalu.
Imant tokius vaistus kaip ibuprofenas, kur net neaisku, kas pirmasis ji patvirtino, tai is tikruju nedidelis skirtumas, nes vienaip ar kitaip savo darba jie atliks. Taciau del high-tech produktu (priesveziniai) as tikrai nerizikuociau ir rinkciausi ta, su kuriuo buvo atlikti klinikiniai tyrimai. Netgi tarp injekciniu antibiotiku - Zinacef vs. Cefuroxim - yra skirtumas: ligonineje gydytojai aiskiai mato poveiki, tiksliau jo nebuvima, kai duoti viena, ir sekminga gijima, kai kita.
As asmeniskai ne pries generikus ir taip pat siulau bei perku juos, taciau skirtumas tarp etinio ir generinio vaisto vis tik yra. Taciau klausimas, ar yra skirtumas tarp dvieju generiniu vaistu? Kodel tureciau pirkti/rekomenduoti Acyclostada, o ne Acic? :)

Del kainu skirtumo tarp saliu - tai niekuo nesusije nei su kokybe, nei su poveikiu; viska lemia konkurencine situacija konkrecioje rinkoje.

"pumfis" <pumfis@gmail.com> wrote in message news:jrhe8v$sgl$1@trimpas.omnitel.net...
Kazkaip drisciau nesutikti
generikai daro molekules pagal etiniu kompaniju pasibaigusius patentus.
Jei tai yra acetilsalicilo rugstis, tai ji tokia ir yra, viskas daroma pagal
pasibaigusi patenta.
ka generikai deda pigiau? nieko! о tiesiog priedus gal pakeicia, ale,
kapsules zelatina raudona, vietoj vieno tabletes kietiklio deda kita ar
panasiai.
O poveikis visiskai tas pats, nebent yra kazkokiu alergizuojanciu kitokiu
priedu, kas yra nurodoma pridetiniame lapelyje.

O del pirkimo vokietijoje ar lietuvoje, tai kaip ir benzinas panasiai.
pvz. Alora tu vokietijoje pvz perki Ibudolor?
O lietuvoj ibuprom, pfeil ir dar galybe analogu, kur kaina skiriasi zymiai,
bet nepasakyciau kad poveikis.

Etikai kaina laiko del to, kad atsipirktu investavimo i molekules sukurimo
kaina.
Bet kai ateina generikas (pirmas) jis turi numusti kaina 50% (+/-)

Bet pas mus ant LT, yra visokiu nesamoniu, pvz acicloviras, Zovirax kainuoja
37lt (http://www.visivaistai.lt/Vaistai/Zovirax/5533)
o kitas su ta pacia sudetimi 13 litu
(http://www.visivaistai.lt/Vaistai/Acyclostad/2585)
Dvigubai pigiau :)
aisku kaip lojalus imones darbuotojas parinkau is savo varpines, bet cia ne
reklama.

Kita dar baisi kalba apie vaistus skirtus veziui, diabetui ar astmaigydyti.
Tai ten kaina nuo etiku nuo generiku skiriasi dvigubai. Kas yra baisu. Jie
sergi veziu tai babkiu negaila, bet jei vietoj 400Lt sumoketum 200lt, tai
vis tas, tfu tfu tfu.

bet reziumuojant siulau rinktis pigesnius generinius vaistus.
Kaina yra neadekvati. Pigesniu vaistu poveikis yra tas pats, jie yra saugus,
farmakologinis budrumas yra vykdomas visose EU salyse, ir jei kazkurioje
nareje yra pastebimas nepageidaujamas poveikis, iskarto yra visose salyse
pranesama ir atsaukiami visi tu vaistu pardavimai.

dar. zmones pirkdami pigesnius generinius vaistus sutaupytu salies biudzeta.
as kazkada skaiciavau, kad 1 vaista pakeitus is etinio i generini, valstybe
sutaupytu 500milijonu litu.
Cia kalbu apie receptinius kompensuojamus vaistus. O ju sarase dar beveik
3600 pavadinimu (bendriniu)

tomas