Tema: Re: Pirstu galu tirpimas
Autorius: VNO
Data: 2012-05-25 12:04:42
vaisiu sulty > cukrus > stomatologas :)
o gerti reikia ir rimtai i tai ziureti, nes prakaituojant tuosmineralus ir isvarai.
pas mane dalinai juoda forma dvirkai - tai po 70 km grizes buna daug baltesne :D

siaip jei ilgiau pasportuoji ir po to nueini pamyzti  tai ziurek i spalva - turi buti sveisi.
kuo tamsesne, tuo blogiau - reikia negauni reikiamo kiekio gerti.

dar nepamirsk, kad sportuojant gerti reikia pries tai kai jau ateina troskulys.
kitaip sanariams po truputi amen ateis.

VNO