Tema: Re: ka daryt su alkune...
Autorius: ALORA
Data: 2012-06-14 07:38:28
na, dar apie 2 metus suolą trint :) Po to, jei išlaikysiu egzaminą licencijai, reiks nustot internete reikštis ta tema.
Arba už tai mokėti mokesčius :) Bet aš nesu tikra, ar mano tikslas yra tolimus gydyti. Mano tikslas yra neleist nugydyt
artimųjų. Po kokių 5-10 metų Lietuvoje irgi neliks gydytojų, norinčių patarti, ką daryt be medikamentų arba įrenginių,
kuriuos reikia pirkti. Mums dar pasisekė, kad neturim medicinos pramonės namie. Bet ji ateis iš kitur