Tema: Re: ka daryt su alkune...
Autorius: Levas
Data: 2012-04-05 12:19:53
Karbasepas ne zalias. O baltas. Skirtas zaizdom ir papams tepti. Viena is pagrindiniu sudetiniu daliu- kamparas.
Bet siaip tinkamas kaip atviru nedideliu zaizdu, sutinimu ir panasaus bieso gydymui. Taciau ar giliai patenka nezinau. Labiau jau isvirsinis vaistas su antibiotinem savybem.

Dar yra degutas, bet specialus, norvegiskas. Tik labai jau teplioja.

Bye, Levas