Tema: Re: zema temperatura
Autorius: ALORA
Data: 2012-02-28 10:46:18
reiktu padaryti pradziai pilna kraujo tyrima (su elektrolitais), o po to - priklausomai nuo rezultatu.

Gydytoja galima ir pakeisti :) Tyrimu rezultatus paziurek pats. Juose paprastai nurodyta, kurios vertes neatitinka normos diapazono.
Labai daznai, jeigu verte mazdaug 3 proc. neatitinka ribines diapazono vertes, gydytojai sako, kad ji normali. Esme ta, kad tokia
verte "negydoma medikamentais", bet tai jau gali buti nuoroda i kazkokia slubuojancia sistema. O tada gali buti, kad tikrai pakaks
kazkokio papildo arba siek tiek pakeisti mityba, bet tai turi buti atliekama kryptingai, o ne nuskaicius priezasti nuo lubu