Tema: Re: zema temperatura
Autorius: Justas
Data: 2012-02-28 10:28:01
baliavot neteko,
kraujospudis ~145/90 (pas mane visada toks padidintas),
letiniu ligu - ner,
pries tai nebuvo jokio normalaus persalimo.
matuota kairej pazasty.

tiksliai, reiks kt. termometra pabandyt (dekui uz patarima).

O "pasitikrint", tai ka konkreciai galetu gydytoja patikrint siuo
atveju? Krauja?

As nesu nusistates pries savo seim. gyd. bet paprastai tokie negalavimai
budavo issprendziami arbateliu/vitaminu patarimais.