Tema: Re: Dieta pagal kraujo grupe
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-03-25 09:39:42
Siuo savo opusu as tik norejau pazymet, kad "...majkes.. " yra nevykes preskas vertinys is
koloritinio specifinio rusisko posakio.
 Plesyt majkes gali bet koks miznius.
 O "Rvat Telnjazhki"  ( na grudi) ! tai reikia isivaizduot: koks nors kapitono Bleido
jureivis (gali but vienakis ir netgi su kaires kojos protezu), audros metu atakuojant ju
laiva Karaliskam laivynui.
Ar bent "Potiomkino" matrosas sukilimo metu pasmeigiantis ant trechlinejkos shtyko pora
carsku admirolu kartu su koku.