Tema: Re: Dieta pagal kraujo grupe
Autorius: ALORA
Data: 2009-03-25 08:18:02
tai pas ja ir neina turbut tie, kuriems reikia irodymu, o eina tie, kuriems
uztenka tiketi. Kai pazkada sake mano istorijos mokytoja: ateizmas irgi
tikejimas, o del tikejimo krenta galvos. Tia taip ir cia - nu kam plesytis
telniazkes (ech, geras daiktas buvo;) ir kazka teigti ar neigti, jeigu
pakanka pasirinkti, tiki tu tuo ar ne. Sita dieta neturi visuomenei didelio
poveikio jau vien todel, kad pvz., neturi savo vieso tinklo (tarkim, kaip
makdonaldas) ar kitu platinimo per masines informacijos priemones galimybiu,
ka galima butu interpretoti kaip brukima, pvz., jauniemas naiviems
pilieciams:)
Tiesa, as cia siaip is debesu papostringavau, nes nezinau, kokia ten tos
Tulcinos dietos esme...:) Tad galite ramiai manimi netiketi;)