Tema: Re: Masė
Autorius: ALORA
Data: 2012-02-13 15:34:45
Aš ir nesakau, kad reikia, aš sakau, kad aš duodu. Bo galiu tai sau leisti ir manau, kad už gerą darbą turi būti gerai atlyginama.
Be to, man paprastai reikia greit, o laikas irgi pinigai :)

Aš nenoriu pasakyti, kad tai yra ideali būsena, bet davimo ir už tai gavimo principas nėra blogis. Blogis yra iš visų surinkti pagal
pajamų dydį, o duoti minimumą, be galimybės gauti daugiau primokant. Tai yra 'socialinės' valstybės vokietijos principas. Praktikoje
tai reiškia, kad iš manęs ligonių kasa kas mėnesį nulupa 800-900 EUR (pagal mano pajamas - ne pelną), o paslaugų aš ir mano vaikai
gauna tiek pat, kiek socialinės pagalbos gavėjas iš gretimo namo. Kodėl ne iš patiltės - ogi todėl, kad valstybė iš mano sumokėtų
mokesčių, jam ir jo vaikų govėdai apmoka namo nuomą ir daug komunalinių paslaugų. Vienžo, socialinė valstybė, kaip Vokietija, yra ne
kas kita, kaip statistiką manipuliuojantis nevykėlių rėmimo aparatas :)