Tema: Re: Q;Pulmonologas
Autorius: ArunasM
Data: 2012-01-11 17:55:34
vaiku? kieciausios, ko gero, yra Migle Klimantaviciene arba Sigita
Petraitiene, internetu surast nesunku.

bet tai... liga yra liga, ir nesipleciant - VISI vaistai yra vaistai, su
savo pliusais savo minusais, turiu omeny salutinius, bet astma yra nuolatine
liga, niekur nepradingstanti, todel ir gydymas yra nuolatinis...