Tema: Re: karpa ant pado
Autorius: lllll
Data: 2012-01-11 11:32:11
Nežinau, gal pėdų karpoms šalinti versija geresnė, bet pirkau paprastoms
karpoms ir bandžiau šalinti odos suragėjimus - prasikeikiau, ir per vieną
vizitą pas profesionalus nusigydžiau azotu.
Bėgiot pas profesionalą man nebūtų sunku, nes šalia darbo visai, per pietus
15 min išlėkt ne problema. Bet jei yra kitoks variantas, tai gal ir labiau
viliotų - man jos iš esmės netrukdo, nesidaugina, ir net nežinojau, kad jas
turiu, galvojau, šiaip oda sukietėjus...

lllll

"B.A.@work"  wrote in message news:jejkfn$bp0$1@trimpas.omnitel.net...

Yra vaistinej pirkti Wartner ar kazkaip panasiai firmos. Saldymas
karpoms. Viduj laikiklis ir 20 pakaitiniu tamponeliu. Zmona su tokiu
pati karpa ant kulno baigia issivesti. nes uzknisa pas dermatologa
begiot ir taikytis pagal jo laika. O be krapstymo tai nieko nebus, nes
reik kojeles issaldyt, kad paskui neatsigautu.