Tema: Re: Dar kart del kraujo tyrimo ir antibiotiku
Autorius: ALORA
Data: 2012-01-05 11:24:01
pamėginkit nustatyti, kokia ten zaraza, paklausk gydytojo, kaip. Arba į kokį Endemiką paskambinkit (nežinau, kas dabar tai daro,
seniau aš Žolyno 15 ar pan. dariau). Panašu į mikoplazmas ar dar kokias chlamidijas. Beje, tai mokama, bet nustato ir kokie
antibiotikai padeda. Tai nėra kažkas nenormalaus, vaikas turi užsiauginti imunitetą ir (ypač, jei nuėjo į daržą), turės visom tom
zarazom persirgti. kaip jau parašei, organizmas nespėja pakankamai atsitiesti ir sustiprėti, tai ir yra problema. Mano mažajai 3,5
metų dabar, 3 pradėjo eiti į daržą. Irgi iki tol nieko ypatingo nėra buvę, bet po kelių savaičių darže du mėnesius buvo, kaip
parašei. Na, iš gydytojų vokietijoje jokios pagalbos vis tiek nesulauksi, nei jokių tyrimų, privačiai irgi galimybės artimos nuliui,
į daržą vaikai vedami, jei tik gali eiti, todėl atvėsus orams daržas yra mikrobų veislynas, nes kosi ir snargliuojasi visi. Kadangi
jau panašiai buvo su vyresniuoju, palikau mažąją 3 savaites namie, daviau vitaminų, kasdien bet kokiu oru 2 kartus eidavom laukan, 2
kart per savaitę baseinas. Niu ir ką, 2 pastaruosius mėnesius net slogos neturėjo...
Kur čia medžio pastuksenimui rasti šiuolaikiniame biure :)