Tema: Re: erekcijos problemos...
Autorius: AlcOtraz
Data: 2012-01-02 23:06:59
Nu joa bl, saves jokiu budu neliest visa savaite, a tai kaip, ponas, siulot
myztelt? kaip nukratyt? a kaipgi praustis? - keliu antaki as... kas kapsheli
svelniai patrins? shaple lengva ranka pavilgys? draugai kalnuose pades?
aisku, is kitos puses ziurint tai jei draugas sujams, tai ga ziu ir paaiskes
viskas. A kur da gamta, peizazas, romantika, tyras oras, alkogolius... Kaip
vienoj filmoj kad rode, tai te poros naktu dviese uzteko avinjuku banda
paganyt ir optelejo viens kitam i dreve biski inpise. Ir ka... Grizo namo,
pas seimas, varydavo i kalnus karts nuo karto, problemu nematyt. Nenoriu
spoilint pabaigos, gal ziuresi pats ir noresi palygint grizes, bet ziurint
kokie laikai rodomi filmoj, tai gal sakiau viskas issirutulios zmogiskiau.
Zodziu, keiciu pozicija, gal ir nieko pasiulymas, varyk i kalnus savaitei su
draugais. Geriau dviese, su palapine, avinjooku pasganyt. sekme-e-es bee