Tema: Re: Genographic projektas
Autorius: RaR
Data: 2011-12-23 20:29:29
Šiaip jau jei reikia tėvystės testo grynai dėl savęs, ne teismui, galima
paieškoti internete tai darančių firmų. Lietuvoje negirdėjau, bet
vakaruose yra gana rimtų. Aišku, kainuos ne kelis litus, bet ir ne
tūkstantį. Atsiųs paštu tokius plastikinius mėgintuvėlius, kurio viduje
esančiu daiktu pabraukysi vidinę skruosto dalį tam kam reikia, užsuki ir
nusiunti atgal. Po to jei atsiųs rezultatą su paaiškinimais.