Tema: Re: kontaktiniai lesiai - kokie ir kur?
Autorius: ALORA
Data: 2011-12-22 11:42:39
aš, gyvendama užsienyje, praktikuoju pirkimą Lietuvoj :) Seniau pirkdavausi internetu (palyginimui - optikoje 50 EUR, tie patys
internete 20 EUR), bet deja, yra skirtumas :( Tai tikrai ne vieta taupyti, jeigu jautrios akys. tada tikrai geriau akiniai. Arba
akiniai ir vienkartiniai vienadieniai lęšiai.
jeigu akys nėra labai jautrios, galima drąsiai pirkti pigiausius