Tema: Re: monitoriaus sviesumas?
Autorius: Lavonas
Data: 2011-12-07 21:28:09
ash sedziu prie kontpo prieblandoje arbe tamsoje visada, nes nekentciu kai
buna shviesu aplinkui :D Montorius nureguliuotas biski shvieseu. Kaip fakta
galiu pamineti, kad per paskutinius 12 metu, pirkau 6 akinius (paskutinius
shy rugpjuty), dioptriju nei dasidejo, nei sumazejo. Kiek buvo priesh 12
metu, tiek ir daba yra.