Tema: Re: sporto klubo aplink zirmunus, vln
Autorius: ALORA
Data: 2011-10-19 12:22:43
Hamburgas uostamiestis. taip pat Frankfurtas, gal netgi kiek Berlynas - visa tai yra maždaug kosmopolitiški miestai su pakankamai
didele žmonių įvairove ir kaita. Kai kurie dalykai ten gali būti kitaip, negu konservatyvioje bavarijoje. Bet nežinau, kaip ten tu
tą kainą išlupai. Jų saite nėra kainų. Paskambyjau į Niurnbergo filialą (irgi senamiestyje, tai nieko ypatinga matyt kažką per langą
:) "Kaip man", su visom nuolaidom ir akcijom 115 Eur SU METINIU ABONEMENTU (tie tavo 55 eurai irgi greičiausiai nutylint mažom
raidėm atspausdintą tekstą arba koks vienkartinis daigtas).
Pirtys ten irgi yra (jeigu vokiškus šiltus kambariukus galima pirtim pavadinti). baseino nėra. Treniruokliai visur buvo labai geri,
bet mane jie mažai domina, man 'raumenų' nereikia :) Bet man reikia baseino. Visa tai buvo Vilniuje už 120 LT per mėnesį be jokių
įsipareigojimų. Taip sakant, gėris vertintinas pagal poreikius. Vokietijoje tokie poreikiai, kaip mano nepatenkinami, čia
orientuojamasi į visai kitą kontingentą.

3 pirtys skirtingos :))))))))))) tai bent!!!!!! Yra tekę buti senuke impulse Žirmūnuose? paskaičiuok, kiek ten pirčių. Ir tai netgi
(sako) ne geriausias. Už tokį sporto klubą mokėčiau ir 300 eur užsimerkus, nes tai yra būtent tas, ko man reikia ir kur galima
nueiti KARTU su šeima, o ne paliekant vaikus kažkokiuose priežiūros konclageriukuose