Tema: Re: prie PERDUSINO...
Autorius: CatBlack
Data: 2011-10-11 16:38:31
Jo, prolonguotas veikimas gavosi - veikia metu metais :) Deja, nebera jau, nebegamina, nebera jau ir to fabriko, kur gamino.. Gal dar kur Rusijoj uzsilikus yra, nes cia tarybines farmakopejos gaminys...

"ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message news:j71fth$88a$1@trimpas.omnitel.net...
o dabar jos būna?
dėl anyžių kvapo, tai nežinau. Ouzo manys taip nemasina. Todėl labai įdomu būtų pamėginti dabar.

beje, turbūt dėl kelių ant smūgio iškaltų butelių mikstūros kosulio man kaip ir nebūna... Pasiskiepyjau :)