Tema: Re: Po operacijos
Autorius: 0.5 B
Data: 2011-10-03 11:03:06
vienžo, koks 95 proc, kad pooperacinė būklė, pažeidė ten kokią gyslą ar nervą kažkiek, ir dabar šūdą mala. Man operavo raiščius, tai blauzda dar dabar labai jautri ir šiek tiek tinsta; anksčiau pėda visa buvo kvadratinė. Kameros draugui irgi pėda tinsta. Po operacijos jau 4 mėn.
Pasitikrink, aišku, tik nenustebk, jei nieko neras  :)