Tema: Re: vaskas breketams
Autorius: lllll
Data: 2011-09-27 13:13:51
Na čia tas pirmas kelias dienas, kol burna neįpratus, daug kam drasko
gleivinę. Bet nebūtinai, todėl gali ir nereikėti. Vėliau, skaičiau,
pripranta.

lllll

"ALORA"  wrote in message news:j5s6ce$f89$1@trimpas.omnitel.net...

aišku. turbūt ir po kiekvieno pervielinimo. maniškis visada po kelių dienų
dar kartą turi eiti pas gydytoją, kad vielas tinkamai
sukaišiotų. Turbūt todėl ir vaško nereikia