Tema: Re: ar labai rizikinga ?
Autorius: bambukas
Data: 2011-09-02 15:44:41
Galvojau maždaug taip jei galiojomo laikas 4 metai tai 1 metai viršaus,
gautusi jog perlaikyti 25% galiojimo laiko...
cmmm... na tipo jei alus galioja mėnesį tai. jog jį bus dar galima gerti
palaikius dar savaitę (+25%) šansai dar dideli....
Nors nedrįsau. Išsiverčiau kažkokiais širdies lašais su valerijonais.. :)

"ALORA" <alora@griauztas.cool> parašė naujienų
pranešime:j3q59j$18r$1@trimpas.omnitel.net...