Tema: Re: ar labai rizikinga ?
Autorius: ALORA
Data: 2011-09-02 11:48:52
tikrai, vaisto pagaminimo sąnaudos daug mažesnės nei išpakavimas, analizė ir supakavimas :) Antra vertus, tabletės poveikis yra
svarbus, o ne cheminė sudėtis, kurią įmanoma į žiūrėti ar nustatyti. Jeigu gamintojas nurodė tam tikrą galiojimo laikotarpį, jis
turėjo tam svarių priežasčių.
 pritariu, kad pora mėnesių tabletėms yra nieko tokio, bet metai.. Aš nevartočiau :) Bet jeigu labai reikia, klausėjas gali
pavartoti ir po to paatvirauti tautai :) Daug šansų, kad nieko nebus. Nieko blogo ir nieko gero