Tema: Re: Ar liemenuko dėvėjimas padidina krūties vėžio riziką?
Autorius: ALORA
Data: 2011-07-04 22:07:45
aš šito straipsnio, kaip visada, neskaičiau, bet apie aptemptas kialnias nuleistu juosmeniu tai čia rimtas fintas. nežinau, prie ko
čia limfa, ale dėl tos mados labai padaugėjo jaunų žmonių (ypač moterų), kurių visas lašiakas susikaupė virš juosmens, t.y., pilvo
srityje ir padidino širdies susirgimų riziką